Neem contact op

Stuur een mail

1 + 6 = ?

This contact form is deactivated because you refused to accept Google reCaptcha service which is necessary to validate any messages sent by the form.

Stuur een mail naar:
kroon@impulzpa.nl

Een afspraak afzeggen:

  • Als je te laat komt, wordt de duur van het gesprek verkort met de betreffende hoeveelheid tijd.
  • Afspraken kunnen alleen op werkdagen en telefonisch (dus niet per mail) worden afgezegd. Voor afspraken op maandagen betekent dit dat de afspraak op de vrijdag eraan voorafgaand uiterlijk op het betreffende tijdstip afgemeld moet worden.
  • Afspraken die binnen 24 uur worden afgezegd worden volledig in rekening gebracht en komen niet voor vergoeding van de zorgverzekeraar in aanmerking.

Documenten

Contact

Psychologisch Adviesbureau Impulz 
mevr. N.J. Kroon
GZ-Psycholoog (BIG nummer 69050082225) / Orthopedagoog                                                                     (Kinder- en jeugd)psycholoog NIP

Terborgseweg 24
7064 AE Silvolde

Tel:    0315-346026
Fax:   0315-342379
Mobiel: 06-20114014

Nicole Kroon

Wachttijden

(peildatum 1 november 2019)

• De tijd tussen het moment van aanmelden en het eerste gesprek (de Aanmeldingswachttijd) is tussen de 11 en 12 weken voor alle doelgroepen.
• De tijd tussen het eerste gesprek en het daadwerkelijke begin van de behandeling (de Behandelingswachttijd) is tussen de 11 en 12 weken voor alle doelgroepen.

De wachttijd is voor iedereen hetzelfde. Het maakt niet uit waar je verzekerd bent of in welke gemeente je woont.

Vind je de wachttijd te lang?
Vraag je zorgaanbieder of je zorgverzekeraar om wachtlijstbemiddeling. Deze kan je ondersteunen, zodat je:
• binnen 4 weken vanaf het eerste contact met de zorgaanbieder een intakegesprek krijgt, en
• binnen 10 weken vanaf de intake met de behandeling kunt starten.

Dit zijn de maximaal aanvaardbare wachttijden die door zorgaanbieders en zorgverzekeraars zijn overeengekomen.

Crisisinterventie is niet mogelijk. Heb je direct en intensieve hulp nodig? Meld je dan aan bij een GGZ instelling met een 24-uurs aanbod, zoals GGNet.

Wkkgz

De wet kwaliteit, klachten en geschillen in de zorg (Wkkgz) stelt nieuwe eisen aan klachtenregelingen in de gezondheidszorg.
In dat kader is Psychologisch Adviesbureau Impulz aangesloten bij een onafhankelijke geschillencommissie dat is opgericht door Stichting Geschillencommissies Consumentenzaken (SGC).
Hierdoor kunnen individuele zorgverleners, zorgorganisaties en zorgverzekeraars met een conflict of meningsverschil rond zorgcontractering terecht bij een onafhankelijke geschilleninstantie. Ook kan er een klachtenfunctionaris worden ingeschakeld als er in gesprek met jou als cliënt niet meteen tot een oplossing komt. Deze klachtfunctionaris kan na de eerste klachtopvang ook een bemiddelende rol spelen bij het afhandelen van de klacht.